Praktisk information för våra befintliga kunder

Trainium är alltså nu helt och hållet stängt tills vidare p.g.a. Corona-epidemin. Det här var inte ett lätt beslut att ta, dels för att vi nu stänger dörrarna på obestämd tid för alla våra härliga kunder, dels i och med den uppenbara ekonomiska aspekten. Vi hade hoppats att den här situationen skulle klaras upp genom att folk använder sunt förnuft, tar riskgrupper i beaktande, sköter sin hygien och hålls hemma om man är sjuk. Men i och med regeringens uttalande tänker vi att allt det här ändå blåser snabbare förbi om alla samarbetar och följer riktlinjer. Och när de nu beslutat att en av åtgärderna för att trygga (speciellt) riskgruppers hälsa är att stänga verksamhet med mycket människor på en och samma plats har vi valt att följa de rekommendationerna. Vi jobbar för att FÖRBÄTTRA folks hälsa och därför gör vi nu så här en tid och ser anefter hur läget verkar.

Det här är dock ingen orsak att helt lägga sin träning på paus, det finns många sätt du kan träna på hemma eller utomhus. Vi tipsar om både det ena och det andra i våra sociala media-kanaler så håll utkik!

Praktisk information:

MEDLEMMAR:
Är du medlem på Trainium ber vi dig betala marsmånads faktura som vanligt, sedan kommer det inte flera fakturor förrän vi öppnar igen. Då fortsätter ditt medlemskap som vanligt om du inte meddelar oss annat. I och med att du bara kunnat utnyttja gymmet halva månaden har du såklart rätt att inte betala för hela månaden. Vill du ha en ny faktura för marsmånad på bara halva beloppet, kontakta oss per e-post så skickar vi en ny faktura.

Om du redan har betalat marsmånads faktura och vill ha halva beloppet tillbaka betalat har du också rätt till det, kontakta oss då per e-post.

De medlemmar som betalat för flera månader på förhand får månaderna till godo från april framåt (om det mot förmodan visar sig att vi måste ha stängt längre än så). Om man vill ha gottgörelse från halva mars framåt, kontakta oss per e-post.

De medlemmar som betalar på plats och har marsmånad obetalt kommer få en faktura per e-post eller per post inom de närmaste dagarna. Kontakta oss om du vill ha faktura på bara halva beloppet.

MÅNADS- 10X- OCH PRESENTKORT:
Har du ett månads- eller 10x-kort till oss skjuter vi självfallet fram slutdatumet på det när det här är över. När vi öppnar igen är det bara att ta kontakt så ordnar vi det! Samma sak gäller om du har ett presentkort.

Vi hoppas på er förståelse och samarbete och håller tummarna för att vi ska kunna öppna så fort som möjligt igen. Blir det här väldigt utdraget kan det tyvärr ha förödande konsekvenser för många företag, såväl stora som små.

Om du har andra frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till oss! Kontaktuppgifter hittas här.